lördag 3 november 2012

Frankenstein Bananstubbar

Idag är de den stora dagen, våran 10 år jubileumsdag :) Igår var de verkligen stressigt och vi höll på i ett hela dagen fram till midnatt med att förbereda allt och trots att jag förberett saker och donat så gott som varenda dag ii några veckor så vet jag inte riktigt hur vi ska hinna med allt som vi planerat..! Nu måste jag åka och hämta syrran för att fortsätta de sista och hålla tummarna att vi hinner klart innan alla gäster kommer i eftermiddag ;) Men bjuder på ännu en snabb godsak, allt för att mina kära läsare ska ha något att dregla över :))


Detta är helt enkelt bananer som jag delat på 4 och täckt med choklad som jag färgat med vanlig pasta färg, sen på huvudet är de lite mjölkchoklad och chokladströssel, ögonen är sugarpaste och sen har jag bara målat med ätbar penna. Dessa var verkligen pilliga men jätteroliga att göra :) De är ca 3cm stora så riktigt små och söta och kommer passa perfekt på vårat stora "mini" dessertbord =) De är lika goda som de är men även frysta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar