tisdag 27 november 2012

Dopbebisar till trillingar

För ett tag sen fick jag ett mail från Anna-Maria som berättade att hon skulle beställa doptårtor från ett konditori i Uppsala där hon bor, men att hon inte tyckte de var så bra på dekorationer och undrade om jag hade lust att hjälpa henne. De var inte bara en dopdekoration hon ville ha utan 3 stycken till hennes små trillingar. Tyckte de var så himla häftigt med trillingar så givetvis sa jag att jag skulle hjälpa henne (är nog inte så ofta man får förfrågningar från en trillingmamma:)). Så jag gjorde 3 bebisar enligt hennes önskemål, alla skulle ha spetsklänningar varav tjejens gick i rosmönster och var mer mörkhårig än pojkarna och packade sen in dom i massa bubbelplast, wellpapp och kartong så skickades dom på posten :-)
Nu väntar jag bara på att de ska bli januari och att jag får en bild på hur tårtorna ser ut med mina dopbebisar på.. :))



Du har väl inte missat att jag gjort en steg för steg beskrivning på hur man gör denna typ av bebissäng, om du har de och vill veta hur man gör så tryck på länken så kommer du direkt till de inlägget..

1 kommentar:

  1. Så fina! Vad kostar det att beställa en sån här söt en via posten?

    SvaraRadera