söndag 2 december 2018

Massvis av tips till julens gottigheter - julgodis special -

Jag har ju haft bloggen i många år och julgodis bakar man ju varenda år och eftersom jag älskar att prova nya saker hela tiden så har jag därför samlat på mig massvis av julrecept här i bloggen. Här nedan kommer 18 tips men om ni inte fått nog utan vill ha fler tips så finns det i dagsläget 56 recept i Julkategorin och 50 recept i kategorin Julgodis och fler recept är inplanerade :)

Klicka på namnen under bilderna för att komma till rätt recept med en gång..
Hemmagjord pepparkakschokladkaka som är inslagna i livsmedelsgodkänd cellofan. Perfekt gåva till släkt, grannar, fröknar med mera.
Lyxig saffranssmörkola Har slagit in dom i äkta cellofan som är livsmedelsgodkänd och tvistbar vilket gör att man inte behöver hålla på och knyta snören runt om eller bekymra sig över att dom öppnar sig eftersom dom håller formen superbra. 

Glöm inte att de som följer min FB sida Millis tårtor och annat oftast får se alla nya bakverk före det läggs ut i bloggen, så följ mig gärna där om du inte redan gör det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar