lördag 9 oktober 2010

Pysslat :)

Idag har jag pysslat med att skriva ut snygga visitkort, kan ju vara bra att ha i fickan om man stöter på någon som verkar intresserad =) Har också skrivit ut så gott som alla bakverken i plånboksformat som jag lagt i plånboken för att enkelt kunna visas upp :) Är ju typ ingen av arbetskamraterna som använder internet så då är de perfekt att kunna visa upp mitt lilla häfte :)

Idag har jag köpt 2 saker som jag inte provat ännu men som snart ska testas, nämligen lemon curd och marshmallowsfluff. Ska man använda de som de är tro? Ja jag får prova mig fram och hoppas att jag ska tycka om det, men eftersom jag ser att många använder det till sina tårtor och muffins så borde det ju vara gott ;)

Ikväll ska jag på mitt första tupperwareparty, känner mig så gammal haha. Har de några bra produkter för vårat ändamål tro? Ska bli intressant faktiskt :) Darlingen kunde slå vad med pengar om att jag inte klarar att vara där utan att handla något, ja vi får väl se =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar