måndag 4 oktober 2010

Paket från USA

Har idag varit sååå sugen på att baka med min nya maskin men nej jag känner att jag inte vill äta mer onyttigt efter allt igår så de får vänta.
Värmde en pirog och la den på svalning medans jag skulle gå ut och hämta posten och när jag öppnar luckan så såg jag ett stort brev, trodde de var till älsklingen för jag kunde inte komma på att jag beställt något. Men så stod de mitt namn på. Tankarna snurrade, men guud har jag glömt att jag beställt något? Men så fick jag syn på namnteckningen och när jag kolla mer på stilen så förstod jag att de är ju från Erica! Tänkte ju inte alls på att hon ju pluggar i USA när jag såg paketet. Blev sittandes med paketet och stirra på allt och givetvis tog jag massa kort, skicka tack till henne och tänkte börja läsa reklamen då jag kommer på att jag värmde en pirog innan jag hämta posten så den var ju lagomt kall haha.

Och inne i paketet låg de fullt av grejjer att dekorera tårta och muffins med =) Så himlans kul. Kom verkligen som en överraskning. TACK Erica för presenten!! :)
Nu blir jag ju såklart ännu mer sugen på att åka till USA, inte bara för att kolla in alla halloweengrejjer utan också för att de säkert har en hel del bakgrejer. Vilket paradisland hon måste vara i ;)

När hon kommer hem från USA så vet jag precis vad hon ska få :) Hoppas de går snabbt till december för jag saknar både Erica och Lasse!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar