måndag 4 oktober 2010

Den stora tårtan...!

Idag blev man ett år äldre då, som vanligt så känns de inte ett dugg! Har som ni vet bakat massor och de kom 20 personer och ändå blev det MASSA över! Har kommit in folk i ett sen tio i morses då pappa, farmor, bror och flickvän kom hit efter att ha åkt 25mil en väg. Sen har de bara rullat in och nu klockan åtta gick sista lasset. Inte varje år man har kalas i tio timmar! Är väldigt sleten nu så jag skriver ett inlägg i morgon med mera bilder och berättar vad jag fått osv. Kan säga att det var världens bästa födelsedag och att jag har världens bästa pojkvän, familj också förstås!

Cake Pops med ballerina (jag tyckte faktiskt inte de var nån höjdare men barnen gilla dom)

Å så får ni se hur min tårta såg ut :)
Fylld med maraboo polkagrischoklad och rabarbermousse med jordgubbsbitar.
Och bild på de andra bakverken som serverades. Ser inte mycket ut på bilden men jag gick å fyllde på hela tiden känns de som ;)

2 kommentarer:

  1. Så mycket godsaker! Tårtan är verkligen superfin! Grattis på din födelsedag i efterskott!

    SvaraRadera