torsdag 29 oktober 2020

MÅNGA SAMLADE HALLOWEENMIDDAGAR -Recept- Halloweenmat-

Som ni säkert vet vid detta laget så ÄLSKAR ju jag halloween och har ju i år firat den och haft olika halloweenfester 18 år i rad! Därför har jag ju därmed hunnit med att tillaga både det ena efter det andra av läskiga bakverk eller middagar. Bara i Halloweenkategorin här i bloggen finns det närmare 100 inlägg med massvis av recept, tips på klädsel, dukning och ett 30 tal lekförslag. 
Men i detta inlägget tänkte jag samla lite middagsförslag på halloweenmat som jag gjort genom åren och detta är som sagt bara några av dom rätterna jag gjort, det finns fler i länken ovanför eller nedanför. Hoppas jag kan vara till inspiration för någon!

Klicka på länkarna för att komma till respektive recept!

Mer Halloweeninspiration och recept hittar du här!
Följ gärna min Facebooksida :-)














 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar