måndag 2 november 2020

2 Supersnabba middagsförslag till Halloween

Jag vet att Halloween är över och egentligen hade jag inte tänkt visa er dessa supersnabba middagar jag gjorde förra veckan, som ni ser så har jag inte lagt någon tid på att korten ska bli bra när det gäller bakgrund/dekorationer eller använt systemkamera som jag då oftast har ett 50 tal bilder att välja på. Nu tog jag bara ETT kort snabbt med mobilen då jag som sagt inte tyckte dessa hörde hit. Men så tänkte jag, att det kan ju ändå vara inspiration för någon, alla kanske inte vill lägga massa tid på att göra en snygg kreativ halloweenmiddag och då är dessa alternativt ett ypperligt alternativ då det är något som verkligen alla kan göra! Friterade potatisfigurer och Chicken Nuggets finns att köpa på Lidl och är supergoda, jag är inget superfan av chicken nuggets men dessa smakar verkligen ren kyckling och ingen geggamojjaihopblandning och potatisfigurerna är godare än strips! ;)

Mer halloweenmiddagsförslag hittar du i detta inlägget!

Mer halloweeninspiration hittar du här!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar