lördag 31 oktober 2020

Enklaste och Snyggaste Halloweenkladdkakan på bara 10 minuter!

Ibland har man kanske inte så mycket tid och får med kort varsel reda på att man får besök.  Så var det för mig igår och då var jag väldigt glad att jag hade en färdigköpt kladdkaka i frysen som jag tog upp, gjorde en tjock glasyr på florsocker, kakao och vatten som jag bredde på och dekorerade med färdigt godis och sist strödde jag på dom 6 oreokakor jag hade kvar som jag mixat till ett pulver. Allt detta tog max 10 minuter. Så har du några minuter över så finns det fortfarande tid för att servera en häftig kladdkaka idag :) Detta serverades ihop med vispad grädde och resten av kaksmulorna vilket var väldigt populärt!

Mer Halloweeninspiration, recept och massvis av tips hittar du som vanligt i Halloweenkategorin där det närmar sig 100 blogginlägg!



Följ mig gärna på FB :)


HAPPY HALLOWEEN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar