söndag 4 oktober 2020

Massa Halloweeninspiration från 18 år!

Äntligen är det den bästa månaden på hela året, oktober är månaden då jag dels fyllde år (igår) och dels så är det Halloween och som ni vet så ÄLSKAR jag Halloween och har i år firat den högtiden 18 år i rad och fixat stora halloweenfester och brukar därför bjuda på massvis av tips både här i bloggen men även på min facebooksida. I halloweenkategorin här i bloggen har jag i skrivande stund 78 olika inlägg med massvis av recept men även tips på dukning, kläder och för några år sen gjorde jag även en lista med 30 olika förslag på lekar man kan göra på Halloween vilket brukar vara väldigt uppskattat. 

Nytt för i år, så har jag fått ett nytt jobb som butiksansvarig i en butik (The Halloween Store/The Christmas Store) med enbart halloweenartiklar så kan ni fatta vilken dröm för mig som älskar Halloween så mycket att få stå där å dregla på alla fina saker och dessutom få prata med andra människor som också älskar halloween, jag är visst inte ensam ;) Men eftersom detta tar upp mycket av min tid så tror jag det kommer bli glesare med halloweeninlägg i år då jag dessutom valt att inte ha någon fest i år. Men givetvis måste man ha lite Halloweenfika och mat med familjen iaf så några nya inlägg kommer att komma :) (Efter Halloween kommer butiken packas ner och vi byter grejer och blir en ren julbutik med bara julartiklar istället). Ni som bor nära får hemskt gärna komma och hälsa på! För er som bor längre bort kan det vara värt att kolla upp vart närmsta butik finns eftersom det finns på 10 olika orter tex Töcksfors, Trollhättan, Norrköping, Sollentuna, Örebro, Hammarö, Eskilstuna, Borås mm.


 Följ gärna min Fb sida Millis tårtor och annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar