onsdag 4 juli 2018

STORT DINOSAURIE DESSERTBORD -DJUNGEL-

Ni som följer mig har ju redan fått se massvis av bilder på dinosauriebakverken jag gjort men nu kommer bilder från hela dessertbordet från dotterns Dinosauriekalas, och jag måste nog säga (om jag får säga det själv) att jag är väldigt nöjd och tycker nog att detta är mitt finaste dessertbord :) I och med att jag även bjöd alla på hembakta dinosauriehamburgare så valde jag att inte ha så många olika bakverk på dessertbordet och det blev i mina ögon alldeles lagom ;) Bajskakorna (chokladmaränger) som jag var rädd att ingen skulle våga äta var nog dom som blev populärast och tog slut först ;) En annan höjdpunkt var popcornmaskinen där barnen själva fick skopa i smörpopcorn med skopan ner i sina popcornsstrutar, dom gick som smör i solsken! Är även väldigt nöjd med att jag fick till djungelkänslan och till och med den tropiska värmen infann sig i tältet :)

Recept och mer bilder på varje bakverk finns i länkarna nedan.
Det som stod på dessertbordet var:
Smörpopcorn
Dinosauriesnacks
Salta pinnar
Dinosauriedricka (citrondricka, fruktsoda, karamellfärg)












Bilder från kalaset kommer senare under veckan när jag hunnit gå igenom sådär 400 kort ;) Följ gärna min FB sida där det kommer komma ännu mer bilder från kalaset än vad som kommer i bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar