torsdag 26 augusti 2010

Scandinavium Cake Show..

De har ju varit bestämt länge att jag ska till Göteborg på Scandinavium Cake Show i september och nu är de bokat, jag och Milla ska lära oss att göra barn haha :) Ingen av oss har barn men de var den kursen som tilltala oss mest av de två som fanns på lördagen. Någon gång kanske man får användning av en modellerad bebis om inte annat så blir de nog superroligt att gå på sin första kurs någonsin och dessutom med Karen Davies som verkar vara typ känd. Hon har skrivit flera böcker och tillverkar egna sockerpastor, siliconformar och massa mer saker. Blir nog lite klurigt med engelskan och alla dessa tårtord men jag hoppas de ska funka ändå :)
Någon mer som ska dit och ska du gå någon kurs?

Googlade lite i väntan på att bullarna ska jäsa klart. Hur söta var inte dessa då? Aaahw!! Skulle passa fint i mitt rosa kök men jag har redan bytt ut varenda hushållsapparat till rostfritt bara för att matcha allt de svarta och rostfria vi hade i huset ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar