onsdag 4 augusti 2010

100kg rabarber!!

Eller iaf 4kg har jag nu i min frys =) Fick 2,6kg idag av en arbetskollega och på lördag ska jag få mer av en annan kollega så då borde jag väl ha så jag klarar mig under vintern :D Snälla arbetskamrater man har =)

Två rabarber såg dock lite annorlunda ut, Var ihåliga hål rakt igenom hela rabarbern.. Är dom dåliga då? Jag våga inte chansa utan dessa kastades men kan vara bra att veta det till en annan gång. Var någon som såg ut så även när jag köpte 1,5kg på ica häromdagen..

Idag efter jobb så körde jag hem Lisa så jag passade på att låna lite tårtsaker av henne som jag behöver ha till veckan :-) Så snällt du är :D
Bra när de finns folk man kan låna lite av, snart kan jag kanske låna lite av Milla också ;) Försöker köpa sånt som jag vet att de inte har så att man kan byta å låna lite å så slipper man köpa precis allt, även om man egentligen skulle velat de :)

Sen jag kom hem från jobb (21.15) så har jag bara hunnit skära rabarberna i bitar och frysit in och ätit mat och nu har jag precis satt mig vid datan för att uppdatera er om vad som händer :)
I morgon åker vi ju till dalarna på bilträff och jag har hört de ska vara en del loppis så jag håller utkik efter tårtfat, kakfat och ja allt man kan behöva. Glömmer inte av bakningen bara för att jag är långt ifrån ugnen haha..
Älsklingen berätta att han vill utmana mig i gokart också?!? Herregud, jag som aldrig suttit i en sån, jag kommer nog dö. Sen prata han på å dra till Leksand sommarland och de såg ju faktiskt ganska stort ut å de har massa saker man kan göra där så vi får väl se vad som händer. Kul blir de nog i vilket fall =) Men nu måste jag faktiskt börja packa för de har jag ju inte hunnit än..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar