fredag 13 augusti 2010

Överraskningskalas med tårta!!

Har inte pratat så mycket om denna tårta jag gjorde igår och idag eftersom den varit hemlig!! :) En av bästa kompisarna reser till USA på tisdag för att plugga där. Kan verkligen inte fatta att hon ska dit, och Lasse reser till Berlin för att plugga å Camilla till Lidköping så jag blir kvar själv här ja.. Iaf så tog jag chansen att baka min tionde tårta, en våningstårta dessutom (min första) med usa-tema för att överraska henne, ringde in lite kompisar så vi var ett gäng som storma in i hennes lilla etta som nu dessutom var väldigt rörig (pga packning) =)

Så här blev den. Botten bara gled hela tiden så jag fick inte till någon snygg form! Är inte alls nöjd men god var den iaf :)

Mina rosetter som jag haft på torkning hela natten med plast imellan varje för att formen ska stanna så sjönk efter dagen så nää de blev som de blev.. Gjorde ett försök iaf..

Så här såg de ut när jag, Camilla, Lasse och Kalle storma in. Hon blev verkligen överraskad haha =D

Kul hade vi, blev massa prat om usa såklart och massa skratt ;)

Lasse och kalle :)

Erica hade sån söt tårtspade som såg ut som en högklackad sko men hon använde den farliga kniven ändå :) Och hela bottenvåningen blev över!! Att man alltid lyckas göra för mycket, förstår inte de ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar