tisdag 5 december 2017

Julgodis favoriter och tips!

Det närmar sig jul och det börjar bli dags att fundera på vad för gott julgodis man ska baka i år. Trots att jag redan gjort massvis av favoriter så måste jag varje år testa något nytt. 
Här kommer ett litet axplock på vad jag bakat tidigare år. Alla recept finns som vanligt här i bloggen, och för mer inspiration så vill jag tipsa om att kika i kategorin JUL samt JULGODIS där det finns väldigt många inlägg. Och för mer inspiration så kan ni ju alltid kika in på min Facebooksida =)
NI får hemskt gärna berätta vad era julgodisfavoriter är eller vad du ska baka i år!
Chokladknäck - Har många olika knäck varianter i bloggen!
Krämiga nutellapraliner
Lussesemlor (skitgoda)
Mariannetryfflar
Daim
Praliner
Pepparkaksbollar med nötkross - hemskt goda!
Snöbollar med marsanpulver
Trillingnötter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar