tisdag 25 juni 2013

..:::BRÖLLOP:::.. Tankar, funderingar, planer

Nu ska jag berätta något superroligt! För några veckor sen boka vi lokal, kyrka och präst till vårat bröllop nästa sommar. 140614 klockan 14.14 ska jag äntligen få gifta mig med min prins, färgerna kommer gå i rosa, silver och vitt med temat Glitter, Glamour och Bling bling med ett inslag av 50 tal och Rock´n Roll. Vad tror ni om det? ;) Givetvis är jag redan i full fart med att planera tårta! Tror ni jag fixar att baka den själv? :-)

Bröllopet kommer att kosta väldigt mycket och just nu tävlar vi om att vinna en bröllopsresa till ett värde av 30 000kr med min somriga jordgubbskladdkaka.

Jag/Vi skulle bli oerhört glada ifall ni ville rösta på min kaka och kanske ge oss våran drömresa.
De tar bara en sekund att rösta, klicka här!

2 kommentarer:

  1. Åååh grattis!!!!! Va roligt! Klart jag går in och röstar! :)

    SvaraRadera
  2. Så roligt.Grattis.röstat och håller tummarna
    kram

    SvaraRadera