måndag 10 juni 2013

2 Blöjtårtor, Massa Cupcakes Paket och kort till DOP

Förra helgen var jag ju på 2 olika dop som våra bästa vänner hade, på lördan var de Leon´s dop och på söndan var de dop för Joline. Och förutom att jag gjorde deras riktiga tårtor (bilder på tårtorna hittar du om du trycker på respektive namn=länk) så gjorde jag också varsin blöjtårta till dom. Vet att de egentligen kanske inte passar in här i bakbloggen men tårta som tårta ;) De var kanske inte så goda att äta men iaf fina att se på ;) Förutom tårtorna så köpte jag även en hel hög med presenter som jag slog in i fint cupcakepapper. Jag älskar ju att pyssla och vill gärna göra de där lilla extra och lägger ofta ner väldigt mycket tid på både omslagning och kort. Sen vet jag inte om alla ens märker de jag gjort eller uppskattar de men jag är iaf nöjd med de jag gjort och de är väl huvudsaken :-)
Min bästa kompis Erica (Leon´s mamma) sa iaf att de syntes tydligt vilka paket som kom ifrån mig hehe. Antar att tårtor och cupcakes är mitt kännetecken ;)


Nalle med speldosa, badleksaker i form av groda som simmar och delfiner som blinkar när de kommer i kontakt med vatten. Mina barn älskar dessa badleksaker och har haft såna nästan sen födseln ;) (Dessa är dock helt nya bara så de är sagt ;))
Matchade in blöjorna med grodor, som de också fanns en på den riktiga tårtan ;)

Åh jag ville inte ha gröna grodblöjor till Joline, även ifall mina barn använder dom och jag inte brukar bry mig men nu skulle de ju synas så då fick jag stå och kolla igenom varenda paket på affären för att se vilken som var mest "tjejigast" och då fick de bli denna.. Passande nog så har de ju husdjur så att de var djur på blöjorna var lite kul :))

Leon´s presentlåda. Började köpa presenter redan när Erica berätta att hon vänta barn så nu när jag samla ihop grejerna så var de visst en jäkla hög så de fick bli en låda med alla grejerna.. :-)
Bara inslagningen tog några timmar...! Klippt och klistrat i massor..
Joline´s presenter slog jag in i ett och samma paket :))
Åh slutligen kommer bild på de korten jag gjorde till bägges dop...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar