onsdag 11 januari 2012

Städning och organisering!

Nej jag har inte städat i köksskåpen även om de också kanske skulle behövas ;) Har faktiskt ägnat hela dagen med att fixa om här på bloggen och har gjort 9 olika etiketter så att de ska bli lättare för er att hitta olika tårtor såsom barntårtor, bröllop och kärlekstårtor, dop och babytårtor, vuxentårtor osv. Kan säga att de tog bra många timmar då jag var tvungen att gå igenom alla de 61 inläggen med tårtor för att redigera ett och ett inlägg så att de skulle finnas i dom nya fina mapparna. Hoppas de underlättar för er och att ni kanske får lite mer inspiration =D


Får ofta förfrågningar om vilka fyllningar och smakkombinationer som är mina favoriter och de är ganska ofta som jag måste leta upp det inlägget jag skrivit med betygsskalor på alla de fyllningarna jag provat. Så för att underlätta och kunna hitta de snabbt som attan så har jag nu direktlänkar både till det inlägget samt till översikten med alla mina tårtor, klicka bara på bilderna till höger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar