tisdag 23 november 2021

Massa inspiration till julbaket - över 100 blogginlägg

Det närmar sig första advent och du är säkert i full fart med att julpynta och kanske vill du baka något gott tills på söndag? Jag har ju haft bloggen i många år och julgodis bakar man ju varenda år och eftersom jag älskar att prova nya saker hela tiden så har jag därför samlat på mig massvis av julrecept här i bloggen. Här kommer 18 tips men om ni inte fått nog utan vill ha fler tips så finns det i dagsläget 70 recept i Julkategorin och 66 recept även i kategorin Julgodis och fler recept är givetvis inplanerade :) Alla recept finns givetvis i min blogg!

 Vad ska ni baka för gott till JUL?



 Följ gärna min FB sida :)
 
Egengjorda chokladkakor med pepparkakskross. Mer info och bilder hittar du här.
Browniebollar med pepparkaksdeg, receptet hittar du här.
Ischoklad med daim, receptet hittar du här.
Skumtomtefudge med hackade skumtomtar. Receptet hittar du här.
Apelsinkrokant ischoklad, receptet hittar du här.
Ahlgrensbilarfudge i julfärger, receptet hittar du här.
Schackhjärtan, flätade hjärtankakor. Receptet hittar du här.
Supersaftiga solformade lussebullar med vaniljkräm. Receptet hittar du här.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar