måndag 11 oktober 2021

Firat Halloween 19 år - Snart 100 blogginlägg med mängder av inspiration till Halloween!

Äntligen är det den bästa månaden på hela året, oktober är månaden då jag dels fyllde år och dels så är det Halloween och som ni vet så ÄLSKAR jag Halloween och har i år firat den högtiden 19 år i rad och fixat stora halloweenfester och brukar därför bjuda på massvis av tips både här i bloggen men även på min facebooksida. I halloweenkategorin här i bloggen har jag i skrivande stund 89 olika inlägg med massvis av recept men även tips på dukning, kläder och för några år sen gjorde jag även en lista med 30 olika förslag på lekar man kan göra på Halloween vilket brukar vara väldigt uppskattat.

Tror ni att jag kommer att ha passerat 100 blogginlägg i Halloweenkategorin i år??




Följ gärna min FB sida Millis tårtor och annat för mer inspiration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar