torsdag 17 oktober 2019

STOR Halloween Special - Dukningar - Duka till Halloween

Eftersom jag ordnat halloweenfester 17 år i rad så har jag ju därför gjort en hel del olika dukningar genom åren, var dock inte så flitig på att ta kort dom första åren och har inte kvar bilder från alla år men här kommer iaf några bilder från olika dukningar jag haft genom åren. Flera av dom har innefattat att vi dekorerat hela rummen vilket höjer stämningen kraftfullt men det kräver ju också att man bär ut varenda möbel och tavla så att man har ett tomt rum att utgå ifrån :)

Vill ni få mer halloweentips så finns det ca 70 inlägg i Halloweenmappen med massvis av recept på både mat, desserter, dryck men det finns också massa tips på hur man kan klä ut sig eller tips på 30 olika halloweenlekar man kan göra så in där och spana om du vill ha inspiration. Finns även massvis med inspiration på min FB sida Millis tårtor och annat!

Märks det att jag ÄLSKAR Halloween? ;)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar