fredag 11 oktober 2019

MASSVIS AV HALLOWEEN INSPIRATION

Äntligen närmar det sig min älskade favorithögtid HALLOWEEN som jag i år kommer att ha firat 17 år i rad :) Och eftersom jag älskar Halloween och har firat detta under så många år så har jag ju givetvis hunnit med att baka massvis med olika grejer och alla recept finns i bloggen under kategorin Halloween. I den mappen finns det i dagsläget 67 olika inlägg (och fler beräknas komma snart) med massvis av recept på både bakverk, mat och dryck men det finns även ett inlägg med 30 stycken tips på olika halloweenlekar man kan leka, tips på hur man kan duka, klä ut sig osv. På min FB sida har jag gjort i ordning ett bildspel med några bilder och om det blir populärt tänkte jag visa er fler halloweenbildspel som visar lite från när allt började tills hur det såg ut förra året :) 

Jag hoppas att jag kan bidra med massvis av inspiration och förslag. Undrar du på något så är det bara att fråga ;)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar