torsdag 26 oktober 2017

Tillbakablick från Tv inspelning..


Tänk att för exakt ett år sen var jag i Stockholm på Tv inspelning inför "Det stora Tårtslaget" som visades på Tv´n i våras. Och nu är det ett nytt gäng som är där och spelar in just precis nu inför nästa säsong. Man är sååå nyfiken på vilka som är där, om det är någon man känner till, om det är någon som kanske följer mig och läser detta just nu och tänker "ja, jag är med men jag får inte berätta något förens det blir officiellt" ;) Det ska bli så himla skönt att se nästa säsong å kunna sitta i soffan och bara ta det lugnt å slippa gömma sig bakom kudden ;) Jag har tänkt väldigt mycket på tiden då vi var där nu dom sista dagarna, man lixom återupplever alla känslor och minnen! Så himla roligt vi hade ändå, allt flabb och skratt men också otroligt tuffa dagar med blod, svett och tårar. Det var helt klart en mycket annorlunda å intressant upplevelse som man inte gör så värst många gånger i livet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar