lördag 29 april 2017

Tårta: Skogen i Värmland (Det stora tårtslaget)

Tårtan bestod av saftiga chokladbottnar, oreo and cookies cream och glasscreme med ett lager chokladknappar (på Tv´n stod det bara choklad och oreo). Denna veckan hann vi faktisk med att smaka på varandras tårtor även fast det var väldigt ont om tid så tog vi tag i en sked och sprang omkring och smakade, och jag måste säga att min tårta var såååå god! Våran fantastiska mentor Bea som fungerade lite som våran mamma där på plats, älskade också oreos precis som jag och satt fastklistrad och åt flera gånger från min tårta :)

Vet inte om jag lyckades lura domarna om att oreo växer på träd här i Värmland, känns som jag kommer bli "retad" för den kommentaren resten av mitt liv då jag häromdagen köpte ett paket oreos i affären och expediten säger, jaha så du köper oreos idag när dom växer vilt i skogen, hehe ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar