torsdag 11 februari 2016

Frost OLOF i en bubbla Cupcakes med 3 färgad frosting!

Dessa cupcakes gjorde jag för flera veckor sen men har inte hunnit visa bilder förens nu då jag har prioriterat att få ut alla nya tårtor :) 

Jag fick ett par gelantinbubblor över efter att jag gjorde tårtan med ett hemligt meddelande och dessutom fick jag en del hallonsmökräm över efter att ha spacklat ett par tårtor så då passade jag äntligen på att prova min Color-swirl tri color från Wilton som jag fick från Tantfondant (som givetvis finns att köpa i hennes webshop, tryck på länkarna så hamnar du rätt) :)
Det var väldigt lättvindigt och väldigt effektfullt och roligt =) Kommer garanterat att använda den fler gånger :))

Under helgen kommer jag dessutom lägga ut en steg för steg beskrivning med hur man gör dessa fina gelantinbubblor :)


Så här ser settet ut och den är väldigt lätt att använda, men tar en färgad frosting/smörkräm i varje spritspåse och bygger sen ihop spritsdelarna och sätter på kopplingen så spritsar man alla färger på en och samma gång. Väldigt roligt och väldigt snyggt =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar