lördag 19 oktober 2013

Massa Halloween-shopping tips

Hade lite tid över så jag kolla runt i lite olika affärer och sammanfattade en sida med massa coola halloweensaker (iaf som jag gärna hade satt upp på önskelistan), vad de kostar och vart dom finns att köpa. Tänk att ha en dörrmatta med halloweenljud, eller få bjuda på råttpraliner eller varför inte ett slemmigt hjärta ;)) 
Åååh vad jag älskar Halloween, Vill ha, Vill ha, Vill ha =D

Ser att texten är lite svår att läsa på bilden men om du trycker på den så blir bilden större :-)
Grejerna från bilden kommer från buttericks, bodega, roliga prylar, cool stuff, maskeradbutiken, lyckas med mat och br leksaker..
****************
Finaste reklambladet jag sett ;) Har ni sett så mycket roligt Lidl får in på måndag inför halloween! Massa dekorationer, tårta, halloweenglass, halloweenyoghurt, potatis i form av pumpor, fladdermus mm, snacks med samma former, halloweenjuice, halloweensalami, halloweenpizza, halloweengodis, kläder och mycket mer.. Gissa vart jag är direkt dom slår upp portarna på måndag ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar