lördag 10 december 2011

Fått paket med bakgrejer och spännande recept!

Fick häromdagen ett mail från Garant med en fråga ifall jag hade lust att provbaka deras nya lite annorlunda recept på lussebullar och skulle då få ett paket med passande juliga ingredienser.
Tyckte de lät jätteintressant och kunde inte tacka nej så bara två dagar efter så fick jag åka till posten och hämta ut ett paket på 5kg.
Har tidigare fått ett paket från dom och gillar verkligen deras produkter, speciellt designen som är extra fin och är lika nöjd med detta paket. Ska bli superspännande att få testa detta recept! De lovar att dessa bullar är garanterat goda och extra saftiga. Ett inlägg om mitt resultat och vad jag tyckte kommer senare.. Tack så jättemycket Elin och Garant, jag lovar att grejerna snart kommer ta slut ;)


Vill ni läsa mer om Garant så kan ni göra det här.

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att få testa lite nya saker, alltid spännande!

    SvaraRadera
  2. Oj!! vilken lyckligt du är att få ett stort paket med massa fina saker att göra med

    SvaraRadera
  3. Roligt att få testa olika produkter =) Det ska jag oxå göra imorgon dock är det ingen som har frågat mig utan jag själv tog ett initiativ att göra det hihi!
    ha en underbar kväll!
    Kramkram

    SvaraRadera