torsdag 1 oktober 2015

Utställnings Cupcakes som gav 1a pris! :)

Det andra bidraget jag gjorde till  tårtutställningen i Oslo men i temat Cupcakes, cakepops och kakor såg ut så här och gav mig faktiskt ett 1a pris!! :) 
Hade lite beslut ångest över vilket tema jag skulle ha då det var valfritt i denna kategorin men tillslut blev de en hel grupp med skor och märkeshandväskor som Coco Chanel, Prada, Michael kors och tillslut en flicka som många fråga om det skulle föreställa mig haha ;) Så var då inte planen men då jag också har långt brunt hår och älskar rosa så förstår jag att många trodde det :) Skorna har jag skärt ut helt på fri hand utan några utstickare då jag tycker dom minsta utstickarna som finns (6cm) blir för stora för muffins, dessa blev ca 4cm :) 


Även här bjuds det på många bilder för att ni lätt ska kunna få med er alla små detaljer :)



















Fick en fin stor pokal och flera fina priser :) Tack för alla fina kommentarer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar