torsdag 10 juni 2010

Tårtdekorering paket :)

Beställde massa saker i förrgår kväll från bland annat tårtdecor och dom grejerna kom redan idag, gick blixtsnabbt :D Och frakten kosta bara 50kr. Var tvungen att beställa från ett annat företag (dom har inte kommit än) eftersom jag behövde mer svart färg samt bokstavsutstickare och då kosta frakten 80kr!?! Men man blir så glad när man får paket :D

De mesta man behöver för att börja dekorera tårtor, kanske lite extra men jag tycker det är ett bra startkit som jag plockat ihop. Varor för ca 750kr.

Saker jag köpte på Panduro för ca 300kr. Önskar de kan få in mera saker i sitt sortiment men de kommer nog så småningom hoppas ja :-)

Nu väntar jag också på en svensk bok om tårtor, paketet jag skrev om ovan samt ett paket med massa spritstillbehör bokstäver mm :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar