fredag 11 juni 2010

Amerikanska muffins och kakor

Temat var som rubriken men trots en hel flaska (30ml) med blå karamellfärg så blev inte färgen som jag hade hoppats på, hade tänkt mörkblå som i flaggan. Är mina första cupcakes jag gjort med frosting och de var mycket kletigt, roligt och framförallt så blev de fina :) Tycker iaf jag då, om de är goda vet jag inte än... 5 timmar tog bakningen idag. Och nu har jag fryst in massa i frysen också så de bara är att ta fram när man får besök :)

Efter 82kort har jag iaf fått någon bild jag är nöjd med, nej de räcker inte att bara ta ett kort och tro att de duger :)



Muffinsen är Amerikanska dumlemuffins med marschmallows. Kakorna heter American cookies och är supergoda med choklad och nötter i. De bästa var att man kunde frysa in bollar med kakdegen så kan man ta fram de och grädda när man får besök så slipper man ha massvis med kakor framme som blir dåliga, hårda eller smuliga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar