tisdag 1 juni 2010

Otroliga tårtor!!

Älsklingen frågar mig rätt ofta vad jag tänker på och ofta är svaret tårtor. När han kommer hem så sitter jag vid datan å kollar massa tårtor å läser massa tips å får inspiration och han hör en hel del tårtprat. I morse när vi vakna så berätta jag att jag drömt om tårtor så att jag har dekorerat tårtor hela natten och han svarar ja jag blir inte förvånad ;) Kanske är de så att jag tänker lite väl mycket på tårtor just nu men jag kan inte släppa den tanken att om 2 dagar så ska jag göra en och den måste ju bli perfekt. På onsdag ska jag göra en till men har inte bestämt till vem eller vilket tema så de måste ju tänkas på.
Har sparat massa bilder på datan, nästan 200 stycken så nu är de nog dags att sortera dom i mappar efter de olika kategorierna dop, bröllop, barn, jul, halloween, roligt, konfirmation/student, figurer osv.
Har även sett en hel del youtube filmer och jag måste bara visa er dessa två som är helt otroliga!! Ser verkligen inte ut som tårtor när de är klara...

Ni kan se hela filmen här.


Ni kan se hela filmen här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar