lördag 3 juni 2017

Kökets box - sjätte utgåvan

Har nyss kommit hem från en utomlandssemester och när jag var på semestern fick jag sms två gånger om att jag hade ett nytt paket från Kökets box at hämta ut :)
Känner mig så lyckligt lottad som månad efter månad får testa dessa fina paket med mycket spännande innehåll som man kanske inte annars skulle ha köpt. 
Hämtade ut lådan först idag, en hel vecka har den legat och väntat på mig och äntligen var jag ledig så jag kunde åka till stan och hämta ut den :) Månadens tema är Vårfest som tydligt syns på innehållet för visst passar, chips, cider och chokladsås till en vårfest! Här ska det mumsas!
Älskar Boxzine magasinet som man får varje gång med massa spännande tips, recept med mera.



Jag gissar på att nästa tema är Picknick, vi får väl se om jag får rätt ;)

Har återigen fått en superbra rabattkod att ge till mina följare där ni får 30% rabatt på första boxen. Kika in på Kökets box och beställ din box redan idag. använd koden "Köketvänner" för att få tillgång till rabatten så kostar lådan bara 89kr istället för 129. 
Obs, gäller endast i juni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar