torsdag 15 december 2016

Kökets box - Första utgåvan!

Köket.se har kommit ut med en alldeles ny box som dom kallar Kökets box med massa olika grejer i som man kan prenumerera på och få hemskickad varje månad. Jag blev tillfrågad om jag ville vara en av dom första att få testa denna fantastiska box och de ville jag ju inte tacka nej till! Hur spännande är det inte att gå och vänta på ett paket som man inte har en aning om vad det är för grejer i lådan, så när sms avin kom med att paketet finns att hämta ut nu, så blev man ju som ett barn på julafton och rusade dit och slet upp lådan :) 
Fanns massa fina grejer i lådan som Per Morberg kökshanddukar, vaniljpulver, lyxigt kaffe, choklad med creme brûlée, knäckebröd, pressad olivolja med apelsinsmak, lakrits, pepparblandning, kärleksströssel och antifibre för alla ytor. Fanns även en fin receptbok också, så nu längtar jag bara tills jag ska få testa allt också :)






 Visst var det ett bra innehåll med varierande saker?
Tack så jättemycket för den fina boxen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar