söndag 22 maj 2016

Lejonkungen tårta + cupcakes till ett skyltfönster

Under Cupcakekalaset så fick jag även äran att ställa ut med en tårta och 16st cupcakes/muffinsar i turistbyråns skyltfönster. Temat var även här Djungel och jag bestämde mig för att flika in på Lejonkungen =) Så himla roligt uppdrag! Om än lite slitsamt för det tog sammanlagt 30,5h att göra på 17 olika tillfällen och då är det ändå inte en bakad tårta (dummy) :/
Jag hade egentligen tänkt göra fler cupcakes men efter all denna tiden bara detta tog så kände jag att det får räcka ;) Den nedersta våningen har jag airbruchat med ätbar färg. Alla dekorationer är gjorda i Sockerpasta och därmed ätbara!

Då dessa har så många detaljer så bjuder jag nu på måååånga bilder samt en kort filmsnutt på tårtan in action ;)

#cupcakekalaset2016 #djungeltema #cupcakes #cupkake #omtänksammakristinehamn #kristinehamn #visitkristinehamn #lejonkungen #tårta #skyltfönster #cupcakekalaset















 Så här såg det ut i skyltfönstret i Kristinehamns Turistbyrå :)

 Här kommer en liten film som visar alla detaljer :) Var inte helt lätt att snurra brickan med tårna samtidigt som man filmar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar