torsdag 28 oktober 2010

Fullt upp nu!!

Just nu är de verkligen fullt upp och så har de också varit i några dagar. Jobbar varje dag och har dessutom massa som ska fixas inför halloweenmiddagen på lördag. Hatar dagarna före halloween egentligen för de är då man sover som dåligast för att de de är så himlans mycket att komma ihåg och som ska inhandlas, göras osv! I förrgår natt somna jag inte förrens halv två och vakna halv 5 och var pigg, hade kommit på flera saker som jag inte ska glömma av som att ta fram saker ut frysen, ladda batterier till kameran osv. Igår fick jag dock ett bra tips att ha papper och penna på nattduksbordet så att man kan skriva upp de man kommer på och de var himla gött faktiskt. Vakna bara till sanbbt 4 gånger och kom på saker som att leta upp fler bestick, kolla vart dukarna är osv. Som ni säkert förstår så hinner jag nog inte uppdatera bloggen förens efter Halloween. Hoppas på att hitta en lösning för att kunna visa er bilder sen, just nu har jag så fullt i datan att jag inte ens kan lägga in ett kort till! Och en ny brännare har jag väntat på i flera månader men den har försvunnit med posten tre gånger!! :(

Visar er ett kort på när min syster och hennes son var här och hjälpte mig häromdagen :) De ska börjas i tid hehe =)

4 kommentarer:

  1. Ja men de funkar banne mig bra me papper å penna! Sover myyycke bättre efter att ja börja me å skriva upp allt ;)

    SvaraRadera
  2. He he roligt med mycket att göra, bara det inte blir allt för mycket ;-)

    SvaraRadera
  3. Hej, kikade in på din blogg. Vilka roliga experiment du gör. Chokladpralinerna ser ju verkligen enormt goda ut. Har hittat många smarriga recept här, kul!

    SvaraRadera
  4. Linda: Ja de funka väldigt bra :) Sov mycket bättre den natten när jag hade papper och penna vid sängen =)

    Maria: Jo de håller jag med dig om :=)

    Charlottes matblogg: Kul att du hittat hit och att du gillar mina experiment och recept =)

    SvaraRadera