tisdag 27 juli 2010

Kommentarer värmer faktiskt!! :D

Igår när vi åkte till kalaset så blev lilla Tintin lite blyg å sa inte så mycket till oss utan lekte mest med de andra barnen. Men hennes pappa, moster och gubbe intygade att hon blev supernöjd med tårtan och att den var väldigt mäktig men god förstås. När jag fråga kent om den var god så svara han bara "ja självklart de är ju du som gjort den" :D Älsklingen berätta om när han leverera tårtan tidigt på morgonen innan han börja jobba då hade kent varit nyvaken men när han titta på tårtan så sken han upp å sa "fan vad fräck" å under hela vägen han gått in till sig hade han stirrat på tårtan och flinat för sig själv :)

Fick även ett sms av Linda där de stod: Tårtan var jättegod och jättemäktig :-) Alla tyckte den var så fin :)

Och i morse fick jag en kommentar av Christian, själva födelsedagsbarnet där de stod: TUSEN tack =D Den satt som spiken i kistan, men shit va mäktig den va! =) Och borta blev den =)

En arbetskamrat Christina hade sett bild på mina tårtor häromdagen och sa : Wow vad grym du är du är ju verkligen duktig och har talang för detta. Du borde öppna ett konditori!!

Sååå kul så kul!! Sånt värmer verkligen. Fast älsklingen brukar ju dock säga att jag är bäst då :)

Fick två nya tårtbeställningar igår också ;) En kärlekstårta på parets 6 månaderdag (fast tjejen vet inget) och en bröllopstårta :D Ska bli kul :)

Men nuuuuu, är de dags å fortsätta baka. Ska ju göra tio testtårtor idag. Ska prova att göra egen sockerpasta idag när jag ändå testar mig fram... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar