onsdag 25 december 2019

Jul godisblomma - Julklapp till grannen

Hej allihopa, hoppas att ni haft en bra julafton?! Jag tänkte visa er denna perfekta gå bort presenten / julpresent som jag gjorde till våra grannar för någon vecka sen. Och eftersom kvinnan i huset är florist och har blommor så det räcker och blir över så tänkte jag att jag gör en blomma på mitt vis, en julgodisblomma med godis till deras tre barn :) Den var sååå rolig att göra. Köpte en kruka å fyllde med oasis och sen massa olika sorters julgodis som jag limmade på grillspett med hjälp utav limpistolen, sen var det bara att sticka ner dom här å där och slå in julgruppen i cellofan. Så himla enkelt och roligt och visst blev det snyggt?! :)






Tänkte även åter igen tipsa om en annan superbra julpresent som jag gjorde för några år sen där jag gjorde egna chokladkakor och dekorerade. Perfekt till fröknar, grannar, vänner med mera. Vill du se hur jag gjorde så hittar du inlägget här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar