söndag 17 juni 2018

Peniscupcakes med Möhippegäng ;-)

För några år sen när jag anordna en bästa kompis möhippa så bakade vi bland annat snopp muffinsar vilket var galet roligt med mycket skratt! Därför var det superroligt att få förfrågan av några andra kompisar om jag ville hjälpa dom snygga damerna på Karins möhippa att tillverka just såna penisar och dekorera muffinsar :) 
Karin älskar ju själv att baka och göra egna tårtor osv så det är ofta jag har fått ge henne råd och tips. Så därför tyckte hon nog denna händelsen var extra rolig och uppskattade verkligen att jag kom och visade dom lite tips och trix i hur man först dekorerar snoppar som ju kan se ut på alla möjliga vis, ingen blev den andre lik med olika färger och fomer, och sen fick alla spritsa och dekorera två muffins var :)
Och mycket skratt blev det givetvis även denna kvällen, så himla roligt att se när dom lägger ner all sin själ i att få till snygga cupcakes som dom såklart lyckades galant med =)
På förra möhippan jag fixa med denna kursen så fick den blivande bruden i uppdrag att sälja muffinsarna vi gjort på stan vilket var väldigt svårsålt ;) Men detta slapp iaf Karin som tur var och dom smaskades upp i lugnan ro, med mycket skratt även i det momentet och efteråt kom en tjej och fixade så dom fick ett sexparty. Så sammanfattningen av kvällen blev nog Snopp / Penis då dom även allihopa hade så fina sugrör i sina drinkar som var formade som just penisar =) Ja och så pratades det väldigt mycket om mina chokladmaränger som såg ut som bajshögar som jag la upp bild på kvällen innan ;)

Jag lyckades aldrig bli av med barnen då jag skulle förbereda några snoppar i förväg så tjejerna såg vad jag gjorde och hade väldiga diskussioner kring om dom ser ut så och om mammorna på hennes skola verkligen skulle äta snopparna, för de kunde man väl inte göra. Och sen när hon såg bilder från kvällen så skratta hon massvis och tyckte att nää dom hade nog inte så bra koll för den och den var ju alldeles för lååånga osv ;)


Tack återigen allihopa för denna kanontrevliga kväll!








Vi gjorde saftiga hallonmuffins med hallonfrosting gjord med hallonflorsocker, receptet finns i 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar