söndag 3 april 2016

Frost tårta med Elsa och diamanter!

Då har jag ännu en gång gjort en Frost tårta till en söt liten frosttokig tjej som inför kalaset hade en matchande Elsa klänning :) 
Fick fria händer utifrån Frost temat så jag gjorde en blomformad tårta eftersom det var så länge sen jag fick göra det, skar sen diamond mönster som jag målat alla rutor i för hand ;)
Kände mig inte helt nöjd med Elsa dock, tycker det är himla svårt att göra verklighetstrogna personer så det är något jag måste öva mer på :/

Gjorde även Aileen´s första födelsedagstårta för några år sen och jag har även gjort till hennes storebror :)

Alla dekorationer är ätbara utom bling bling bandet!





Tårtan bestod utav chokladbottnar och fylldes med kinderäggsfluff och glasscreme.
Antal bitar: 15
Höjd: 10cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar