söndag 11 augusti 2024

Kombinerad bröllop och doptårta

I helgen gjorde jag denna kombinerade bröllopsdoptårta plus en liten matchande gluten/laktosfri tårta 🎂 Inte nog med att brudparet fick denna tårtan så sålde jag faktiskt även en brudklänning till blivande bruden, den oddsen kändes liten men såå roligt att vara så inblandad i supertrevliga Matti och Josephines bröllop där dom samtidigt döpte sonen Colin 👗👶 Jag känner ju flera i Mattis släkt så jag tror säkert dom hade en kanondag! 

Tårtorna pyntades med 160 stycken handgjorda blommor och fylldes med jordgubbsmousse + mango och passionsfruktsmousse. 

Vill du se fler bröllopstårtor som jag gjort så hittar du dom i denna kategorin eller om du vill se blandade tårtor jag gjort så hittar du 356 stycken blogginlägg i denna kategorin!









Följ gärna min FB sida Millis tårtor och annat för att se allt smarrigt jag bakar 🎂🍪🍦🧁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar