måndag 2 december 2013

Milli´s Julklassiker i adventskalender!!

Nu under december månad fram till och med julafton så har jag lovat mina läsare på FB att jag ska bjuda på en julbild med recept varje dag, lite som en adventskalender.
De kommer bland annat bjudas på pepparkakskladdkaka, trillingnöt, pralincupcakes, pepparkaksbollar, hemmlagad daim, pepparkakscheescake och mycket mer.. 

Vill ni följa mig på Facebook så hittar du min sida här :)

Och för er som inte har FB så finns alla recept i bloggen, kika till vänster i etiketterna Jul + Julgodis. Kommer även komma ut nya recept också, och jag visar oftast allt för Facebookläsarna före det läggs ut i bloggen. Så vill Du också se sneakpeak på tårtor osv innan kunden ens sett den så är det där du hittar dom bilderna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar