torsdag 26 december 2013

Årets Stora Julklapp :-))

Se vilken himla fin present jag fick av mannen i år då!! =) Ett Airbrush startkit med sprutpistoler, kompressor och ätbara färger.. Hade inte ens önskat mig detta men han hade visst snappat upp att jag en gång sa att de hade varit kul att testa då vi såg Cake Boss på Tv´n, aldrig hade jag kunnat tro att jag skulle få något sånt. Så nu ska han lära mig lackera (han har själv lackat i många år och har alla dessa grejer men jag tror inte de är så populärt att hälla i ätbar färg i en pistol som han lackat bilar med ;) ) och de ska verkligen bli jätteroligt att testa detta :-)) Anledningen till varför mannen scrappat ihop detta "presentkort" är för att presenten inte hann komma fram i tid trots att han beställde flera dagar före sista dagen för garanterad leverans innan jul :( Men han gjorde de så fint så jag blev lika glad för det :))

Fick ni några roliga bakgrejer i Julklapp?? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar