måndag 8 april 2013

Transformers - Optimusprime Tårta till Loke

Här kommer bilder från den Transformers tårtan jag gjorde i helgen, eller närmare bestämt Optimusprime från 80 talet :) Jag blev lite glad faktiskt att Jennie ville ha en platt figur och inte en ståendes för de hade verkligen blivit en utmaning, men de var att lite av en utmaning ändå då det blev mycket pussel och pyssel för att få till det ;) :) Förutom mina egna små barn så passade jag även syrrans son Liam på snart 5 år och han tyckte att tårtan var "skitfrän" och trodde att Loke skulle bli jättenöjd :-) Mamma Jennie sa iaf att hon var supernöjd när hon hämtade tårtan och när jag lagt upp tårtan i Facebook-gruppen idag så fick jag denna kommentaren från henne :))

" Hej Vi är jätte nöjda allihopa på kalaset! Loke tyckte den va jätte häftig Å fyllningarna va fluffiga och mycket goda!! Kan starkt rekommendera att beställa tårtor av dig Tack för ett mästerverk
 






 
 
Tårtan fylldes med Nougatmousse och Glasscreme med daimkulor och var beräknad till 27 portioner. Total arbetstid 8 timmar..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar