fredag 6 juli 2012

Tårt & Bak relaterade tv program


Tidigare bodde jag ju i lägenhet och hade inte så många tv kanaler, gjorde mig inte så mycket men om de var någon kanal jag saknade så var de TLC eftersom de verkar ha mycket bak & tårtprogram. Är nu en vecka sen vi flyttade in i huset och först igår installera vi TV´n och boxen. Och nu när jag har så många tv-kanaler så vill jag få alla tips ni har på bakrelaterade program, vilka följer ni?
Kollade lite snabbt på TLC igårkväll och fick då syn på ett program som heter chokladfrossa där de gjorde en stor bröllopstårta helt i choklad, riktigt häftigt! Vet att Cake Boss finns också men då jag har 3 av hans säsonger på dvd så har jag säkert sett de flesta av de programmen. Såg även i prognosen att han har ett program som heter konditorskolan med flera tårtkreatörer där de får olika uppdrag och en röstas ut varje gång..? Har inte hunnit se programmet än men har satt påminnelse på telefonen för detta får man ju inte missa ;)

1 kommentar:

  1. Hej! Vilken underbar blogg du har måste jag säga! Du verkar sjuk duktig! Kul att se att någon är lika galen i bakning som en själv, haha. Men något program du måste se är Top chef just desserts. Helt galet grymma, och väldigt inspirerande :)

    SvaraRadera