fredag 7 oktober 2011

ÄNTLIGEN...!

ÄNTLIGEN är jag klar med våran doptårta! Den tog sammanlagt 21 timmar att göra och väger inte mindre än 14kg =) Nu kanske jag hinner slappa lite innan de är dags att stressa igen ;) Blir faktiskt skönt i morgon kväll när allt är över :) ((Hoppas ni är riktigt nyfikna nu? Kan säga att de nog är den finaste tårtan jag gjort =D)

Så länge bjuder jag på en bild på de bakrelaterade presenterna jag fick på 25årsdagen =) Hade bara kalas med mamma och syskon så de kan hända jag får mer saker i morgon när man träffar resten av släkten men jag är jättenöjd med vad jag hittills har fått =) Massa bra att ha saker å saker som jag faktiskt önskat mig :)

3 kommentarer:

  1. a de var ju jättefina presenter.
    åh så spännande de ska bli och se doptårtan

    SvaraRadera
  2. Jag är riktigt nyfiken på din fina tårta! Ser fram emot att se den... vilka fina presenter du fått, bra att ha! ;)

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bakrelaterade presenter du fick! Och grattis i efterskott! :)

    SvaraRadera