fredag 5 november 2010

Mina första converse skor =)

Igår var jag ledig och hade inte lust att baka mer då de blir att man äter mer än man borde så då kom jag på att sockerdekorationer kan man ju alltid göra. Har länge varit sugen på att prova att göra converse skor så det fick de blir, rosa SÅKLART ;) Nu får de står i min kartong och vänta på att någon behöver ett par skor på sin tårta hehe :) De syns att jag inte är någon mästare på dessa skor men jag är ändå nöjd med mina första skor och har dessutom gjort en steg för steg beskrivning på hur man gör dessa skor, du hittar den HÄR.

8 kommentarer:

  1. Åhhh... vilka söta små skor. Har också velat testa att göra dessa, men har inte haft tid att sätta mig och försöka ännu.

    SvaraRadera
  2. Oerhört söt tårta. Köper mig nog en sådan när min syster fyller år ;)

    SvaraRadera
  3. Oj jättesöta blev de! Skulle också valt rosa ;-)

    SvaraRadera
  4. Du har fått en award från mig:
    http://bakgladje.blogspot.com/2010/11/cherry-on-top-award.html

    SvaraRadera
  5. Åh gud vad fina Converse skor du gjort!!
    Galet hur man kan se detaljerna för sko-snöret samt skosulan. Bra gjort med att skulptera Converse skor! :-) Rosa dessutom!

    SvaraRadera
  6. Nu har jag gjort en sko efter din supernice beskrivning. :)
    Tack så mycket...

    Länkade såklart till dig med ifall någon skulle titta in och vilja prova på de oxå :)

    Hälsn.
    Marlene

    SvaraRadera