fredag 28 september 2018

Sneak peak inför Scandinavian Cake show..

NU drar jag mot Kungälv för att lämna av mina utställningstårtor till Scandinavian Cake Show! Jag vill inte avslöja för mycket men dom har sammanlagt tagit mig 56 timmar att göra och den ena tårtan kommer ha 582 blommor! ;) 
Undrar också om ni minns när jag gjorde skogstårtan i TV programmet Det Stora Tårtslaget med oreofyllning och skulle lura juryn om att dom växte på träd i Värmland vilket många påpekat sedan dess, till och med kassörskan i affären kommentera det när jag köpte oreo "jasså men växer inte dessa på träd här då?" så jag fick dra till en ny lögn om att det inte var säsong för dom just då ;) Men nu mina vänner ska ni snart få se hur ett Värmländsk Oreoträd ser ut :) Hoppas vi ses där i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar