onsdag 2 mars 2016

Cupcakekalaset närmar sig med stormsteg :)

Äntligen är det snart dags för CUPCAKEKALASET igen som är stor folkfest i Kristinehamn med massa roliga aktiviteter för hela familjen och även en cupcakeutställning-tävling. Har väntat och väntat sen förra året då jag ju drog hem ett 1a pris i "bästa smak" och ett 2a pris i "bästa utseende"! :)  (Tryck på länkarna för att se bidragen)

I år har dom Djungeltema och jag kan erkänna att jag redan haft flera sömnlösa nätter för att fundera ut hur mina bidrag ska se ut/smaka och jag har heller aldrig drömt så mycket om Djungeln som nu ;) Dessutom har jag fått ett extra uppdrag inför detta event som jag inte vill avslöja men det kommer bli hur bra och roligt som helst så jag hoppas vi ses där =)

Hoppas även på att det blir fler utställare som vågar ställa ut med sina cupcakes, men även om man inte är så duktig på att baka så rekommenderar jag verkligen ett besök hit för barnens skull för det finns så himla mycket att göra för deras skull. Förra året hade barnen super roligt med att titta på paraden, dom fick dekorera cupcakes gratis, hoppa hoppborg, sumobrottning, ansiktsmålning, måla teckningar, se olika verkligen sevärda dansuppträdanden med mera. Blev glatt överraskad och kommer återkomma till Kristinehamn varje år bara för detta event trots att jag har 26 mil t/r ;) 

Om ni vill se bilder från ifjol så finns det många bilder i albummet "Cupcakekalaset 2015" på min FB sida eller annars i denna mappen i bloggen

För mer info om tävlingarna, aktiviteter med mera se deras hemsida Omtänksamma Kristinehamn som uppdateras fortlöpande hela tiden.

#cupcakekalaset2016 #djungeltema #cupcakes #cupkake #omtänksammakristinehamn #kristinehamn #visitkristinehamn #cupcakekalaset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar