onsdag 17 augusti 2022

STORT HARRY POTTER DESSERTBORD

I helgen hade jag jag två olika Harry Potter övernattningskalas för mina tjejer som ändå valde samma kalastema men ville ha varsina kalas för deras vänner. Det kommer därför att komma ut mängder av bilder framöver när jag hunnit gå igenom allt men jag börjar med att visa er bilder från dessertbordet jag gjorde :-) Detta blir också det 50e blogginlägget i kategorin "dessertbord" så det har ju blivit några dessertbord man gjort genom åren med massvis av olika teman som tex Dolly Style, Roblox, pirat, dinosaurie, hund & glass, häst, Pokemon, Pyjamashjältarna, smiley & bajs, Hitta Nemo, Pippi Långstrump, babyshower, kräftkalas med mera och många fler bilder samt info om alla finns såklart att se i bloggen eller på FB sidan. 

Dessertbordet innehöll:
Supersaftiga hallonmuffins
Sorteringshattar delicatobollar
Spritsade Hedwig hallonkakor
Spindelkakor
Golden snitch (Ferraro Rocher)
Slytherin Snakes (gelemaskar)
Mugglartänder (vampyrtänder)
Bertie Botts bönor (jelly beans)
Gringotts bank money (chokladpengar)
Slemråttor (geleråttor)
Chokladgrodor med nougatfyllning samt mintfyllning
Magiska pinnar (salta pinnar)
Hufflepuffs popcorn 

 För att hitta recepten samt mer detaljbilder så klickar du bara på namnen här ovanför.












 

För att se fler gigantiska dessertbord som jag gjort så hittar du 50 inlägg här!


Vill du se fler häftiga kalas som jag ordnat så hittar du 84 inlägg här!


Följ mig gärna på FB för att inte missa något smaskigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar