söndag 10 juli 2022

Supersnygga stora glassar i roliga muggar

När äldsta dottern fyllde 11 förra veckan hade hon en dröm om att jag skulle göra glassar liknande dom på Esters glasscafe. Så givetvis rotade jag fram några roliga muggar och fyllde med hasselnötsglass, chokladbollsglass, vaniljglass med krossad choklad, hemmagjord mjukglass och så dekorerade jag dom med matchande donuts, godis och lite andra partydekorer :-) Dom var verkligen supergoda!! :) Men det var inte lätt att hinna ta kort på dom för mjukglassen började smälta extremt fort, så jag har aldrig någonsin varit så snabb med att fotografera å dessutom ta så få kort som denna gång men ändå kändes det som om jag var för långsam ;) Men dottern var iaf supernöjd och det är huvudsaken! Kan ni gissa vem i familjen som åt från vilken mugg? :) 

 

Mer glassar och glassrecept jag gjort hittar du här!

Följ mig gärna på FB!





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar